نرم افزار مدیریت شرکت – ویراتیک | رینگتون 98 – دانلود آهنگ های زنگ خاص | رینگتون های برتر >

نرم افزار مدیریت شرکت – ویراتیک

نرم افزار مدیریت بودجهگزارش‌دهی مالیحضور و غیابمدیریت حقوق و دستمزد

نرم افزار مدیریت شرکت – ویراتیک یک نرم‌افزار ERP محبوب است که تمامی امکانات یک سامانه ERP را در اختیار کسب و کارها قرار می‌دهد. این نرم‌افزار امکانات متنوعی را فراهم می‌کند که به شرکت‌ها کمک می‌کند عملکردهای مختلف خود را بهبود بخشند و فرآیندها، داده‌ها و منابع مختلف را به صورت یکپارچه و هماهنگ مدیریت کنند.

امکانات ویراتیک شامل ماژول‌های مختلفی است که هر کدام وظایف و عملکردهای مرتبط با یک بخش خاص از سازمان را مدیریت می‌کنند. به عنوان مثال، ماژول مالی مسئولیت مدیریت حسابداری، مدیریت دارایی‌ها، مدیریت بودجه و گزارش‌دهی مالی را بر عهده دارد. همچنین، ماژول منابع انسانی مسئولیت مدیریت اطلاعات پرسنلی، حضور و غیاب، مدیریت حقوق و دستمزد و سایر فعالیت‌های مرتبط با منابع انسانی را بر عهده دارد.

ویراتیک امکاناتی نیز در زمینه وارد کردن و مدیریت اطلاعات سهامداران، کارکنان و کارآموزان را فراهم می‌کند. می‌توانید اطلاعات مربوط به سهامداران را شامل میزان برداشت یا سرمایه‌گذاری هریک از اعضا، ساعات حضور در شرکت، وضعیت تاثیرگذاری بر حوزه مالی و جذب سرمایه‌گذار و تعیین سهم هر یک از اعضا بر اساس ویژگی‌های اصولی ثبت کنید. همچنین، می‌توانید ساعات ورود و خروج کارمندان و کارآموزان را ثبت و نمایش دهید و به میزان بازدهی آن‌ها با توجه به تسک‌ها و ساعات حضور، میزان حقوق دریافتی، سطح بندی کارکنان و تعداد تسک‌های انجام شده دسترسی داشته باشید.

به طور کلی، نرم‌افزار مدیریت شرکت ویراتیک با ارائه امکانات متنوع و یکپارچه به شرکت‌ها کمک می‌کند تا فعالیت‌های مختلف خود را بهبود بخشند و عملکرد سازمانی خود را بهبود دهند.


نرم‌افزار مدیریت
 ERP چیست؟

EPR

ERP  مخفف (Enterprise Resource Planning)  به معنی برنامه ریزی منابع سازمانی است. به صورت یکپارچه و یکجا، فرآیندها، داده‌ها و منابع مختلف یک سازمان را مدیریت می‌کند. سامانه ERP

به سازمان‌ها کمک می‌کند تا عملکردهای مختلف خود را از جمله مالی، منابع انسانی، تولید، فروش و بازاریابی، مدیریت زنجیره تأمین و غیره را بهبود بخشند و به صورت یکپارچه و هماهنگ با یکدیگر عمل کنند. شامل ماژول‌های مختلفی است که هر کدام وظایف و عملکردهای مرتبط با یک بخش خاص از سازمان را مدیریت می‌کنند. به عنوان مثال، ماژول مالی مسئولیت مدیریت حسابداری، مدیریت دارایی‌ها، مدیریت بودجه و گزارش‌دهی مالی را بر عهده دارد. ماژول منابع انسانی مسئولیت مدیریت اطلاعات پرسنلی، حضور و غیاب، مدیریت حقوق و دستمزد و سایر فعالیت‌های مرتبط با منابع انسانی را بر عهده دارد.

 

نرم افزار مدیریت شرکت | ویراتیک:

همواره تمامی امکانات یک نرم افزار ERP را در اختیار شما صاحبات کسب و کار می گذارد. از جمله وارد کردن سهام داران، کارکنان و کارآموزان با درج و نمایش ساعات ورود و خروج ….

امکانات:

درج سهام داران: میزان برداشت یا سرمایه گذاری هریک از اعضا – میزارن ساعات حضور در شرکت  – مشخص بودن وضعیت تاثیر گذاری بر حوزه مالی و جذب سرمایه گذار – تعیین سهم هر یک از اعضا با توجه به ویژگی های اصولی

ایجاد کارمندان: درج و نمایش ساعات ورودی و خروجی کارمندان – نمایش میزان بازدهی با توجه به تسک ها و ساعاتی که حضور دارند – میزان حقوقی که تا الان دریافت نموده اند – سطح بندی کارکنان – میزان تسک های انجام شده

تعریف کارآموز: درج و نمایش ساعات ورودی و خروجی کارآموزان

ساخته شده توسط گروه نرم افزاری ویراد
نرم افزار سایت Step24

5/5 - (2 امتیاز)

10851

نمایش رینگتون

9877

like