نرم افزار آپارات | رینگتون 98 – دانلود آهنگ های زنگ خاص | رینگتون های برتر >

نرم افزار آپارات

+ امکان تطبیق کیفیت فیلم با سرعت اینترنت
+  دسترسی به پربازدید‌ترین و محبوب ترین ویدیو‌های روز

بررسی اپلیکیشن آپارات

آپارات یکی از پرطرفدارترین سرویس‌های تماشای و اشتراک گذاری ویدیو در ایران به شمار می‌آید که توانسته است جای خالی چنین سرویسی را در ایران پر کند. این شبکه برای ارائه سرویس بهتر به کاربران تلفن‌های هوشمند خود، اپلیکیشنی را درنظر گرفته است.

سرویس‌های تماشای و اشتراک گذاری ویدیو در ایران به شمار می‌آید که توانسته است جای خالی چنین سرویسی را در ایران پر کند. این شبکه برای ارائه سرویس بهتر به کاربران تلفن‌های هوشمند خود، اپلیکیشنی را درنظر گرفته است.

 

 

بررسی نرم افزار آپارات

تحولات در عصر حاضر که به عصر تکنولوژی معروف است به سرعت رقم میخورند، بطوریکه شبکه‌های اجتماعی فرصت‌های بهتری را در راستای بهره‌وری و همگام سازی با تحولات روز پدید آورده‌اند. شبکه‌های اجتماعی نیز در عصر حاضر همواره به عنوان یکی از اصلی‌ترین راه‌های ارتباطات جمعی مد نظر قرار گرفته‌اند. آپارات، نامی که حتما آن را شنیده‌اید، یک سرویس به اشتراک گذاری ویدیو آنلاین است که اخبار و رویدادهای جهان را در قالب فیلم و ویدیو منتشر می‌کند و به دلیل عدم امکان دسترسی کاربران ایرانی به شبکه‌هایی نظیر Youtube و شبکه‌های مشابه آن از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار بوده و توانسته نظر کاربران را به خود جلب کند.

 

دنیایی از فیلم و ویدیوها

یکی از مهم‌ترین دلیل اینکه هر رویدادی در جهان به سرعت بین تمامی افراد در سراسر دنیا مخابره می‌شود، استفاده از شبکه‌های اجتماعی است. اخبار می‌تواند به صورت عکس، متن یا ویدیو باشد. در این بین شبکه به اشتراک گذاری ویدیو یوتیوب، که زیر مجموعه‌ای از سرویس‌های گوگل محسوب می‌شود، بزرگترین خدمات را در بخش اشتراک گذاری فیلم و ویدیو به کاربران سراسر دنیا ارایه می‌دهد.

4/5 - (1 امتیاز)

11227

نمایش رینگتون

37

like